bananizcastenfelt

Alla inlägg under mars 2013

Av Bananiz Castenfelt - 6 mars 2013 16:42

hej bloggen.


Jag har en liten nyhet. Jag har mycket aktiviteter och mycket skola, och kommer inte att blogga så mycket. Jag har lagt ner många bloggar, och jag kommer att blogga möjligen någon gång när jag har tid o känner för det. Hoppas ni förstår :)


pusssssssssssssssssssssss!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


SOUTH PARK, COSPLAY, SMOSH, SUSHI, BASKET, DATOR, POKÉMON, MARIO, LEGEND OF ZELDA, INSTAGRAM

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Om du MÅSTE välja: Du blir dödshotad. Psykopaten kräver att du gör en utav dessa saker för att få leva. Vad skulle du göra?
 Skära upp magen på en katt och äta organen
 Äta bajs
 Stoppa hela foten i en syra-pöl
 Hälla 600 grader varmt vatten i ansiktet
 Strypa dig själv till sista sekunden innan döden
 Äta så många mördarsniglar som får plats i munnen
 Döda någon i din släkt
 Misshandla en hund till döds, och sedan skära den i bitar
 Kidnappa din kompis och sätta denne i en kremeringskammare
 Sticka en kniv i din rygg

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards